Сметанкіна Дарина

Практикуючий психолог, фахівець в області батьківсько-дитячих відносин.

Окрім середньо-спеціальної медичної освіти, має диплом Харківського університету ім. В. Н. Каразіна за фахом «Психолог. Педагог». Студентка російського кампусу Інституту Ньюфелда. У своїй роботі використовує методи когнітивно-поведінкової терапії, арт-терапії, казкотерапії. Працюючи з дітьми й батьками, робить акцент на роботі з прихильністю. Спеціалізується в питаннях виховання, поведінкових розладів дітей і підлітків.

Для батьків, що тільки почали свій шлях, дитячий психолог стане незамінним помічником  і консультантом в налагодженні режиму, складанні плану сну, прикорму й корекції харчової поведінки дитини. Для консультування батьків немовлят можливий виїзд психолога на місце.

Спеціалізується на корекції поведінки дітей дошкільного, шкільного й підліткового віку і взаємовідносин з оточенням:

  • Конфлікти між дитиною й батьками.
  • Ревнощі сиблінгів.
  • Діагностика й розвиток пізнавальних процесів (пам’ять, увага, уява, мислення й ін.).
  • Діагностика психологічної готовності до дитячого садка/школи.
  • Посттравматичний стан дитини після розлучення батьків, переїзду, смерті близької людини.
  • Агресія.
  • Істерики.
  • Тривога.
  • Нічні кошмари, страх, паніка.
  • Енурез, тики.
  • Затримка й порушення мовного розвитку, логоневрози.
  • Невротичні стани.

Додаткова освіта:

  • Інститут Ньюфелда, Інтенсив 1, курс “Розуміти дітей” (2019).
  • Семінар Ньюфелда “Дисципліна без порушення стосунків” (2018).
  • Навчальна програма “Комплексний підхід в корекційно-розвитковій роботі з дітьми” (Забелоцька А. В., 2018).
  • Вебінар Аглаї Датешидзе “Зцілення батьківством”.
  • Забелоцька А. В. Лекція-тренінг “Комплексний підхід до корекційно-розвиваючої роботи з дітьми”, “Успішна психологічна практика. Інструменти й стратегії просування” Міжнародної конференції з проблем аутизму “Відкриваючи двері”.
  • Міжнародна конференція “Вектори психології – 2015, 2014, 2013” з публікаціями.
  • Онлайн-курс Інституту Ньюфельда “Дисципліна”: 1) Навігатор шляху дорослішання. Як допомогти дітям розкрити особовий потенціал; 2) Страчувати або помилувати. Дисципліна без порушення стосунків; 3) Відмовити? Обмежити? Дозволити? Стратегії батьківства у цифровому світі.
  • Когнитивно-поведінкова модель в психологічному  консультуванні дітей і підлітків “Київський інститут раціонально інтуїтивній психотерапії “Я”.
  • “Дитяча травма. Психоаналітичний підхід “Київський інститут раціонально-інтуїтивної психотерапії “Я”.
  • “Підлітковий вік. Теорія і практика психологічного консультування “Київський інститут раціонально-інтуїтивної психотерапії “Я”.
  • Допит дитини. Процесуальні та психологічні особливості.
  • Міжнародна конференція “Вектори психології – 2015, 2014, 2013”.

Спеціалізується на темах відновлення після пологів, підтримці на початковому етапі материнства. Проводить консультації на тему грудного вигодовування, порушення сну та харчової поведінки, криз розвитку, формування прихильності, адаптації до дитячого садка, роботи з небажаною поведінкою (істерики, тривожність, агресія), складнощі при появі другої дитини, ревнощах сиблінгах і конфліктах у дитячому колективі.

Послуги:

  • Консультація дитячого психолога онлайн і очно.
  • Складання плану корекції сну.
  • Виїзд додому, консультація батьків немовлят.
  • Психологічний супровід дитини в суді.
  • Діагностика готовності дитини до школи/дитячого садку.
  • Консультація дитячого психолога.